Program Diet BIODEX


RM 78RM 35

Rangkaian produk Program Diet Biodex dapat membantu menurunkan berat badan sehingga 3kg masa 2 minggu.

Pilihan 1 :
1 Body Lift (Utk 15 Hari)
1 Supreme Diet ( Untuk 20 Hari)
Hanya RM168.00 + RM30 untuk Beautea

Pilihan 2 :

2 BODY LIFT (Utk 30 Hari)
1 SUPREME DIET ( Untuk 20 Hari)
(stok sebulan)
Hanya RM246.00 + RM30 untuk Beautea

Pilihan 3 : Set Lengkap Sebulan

2 Body Lift
1 Supreme Diet
1 Beautea
1 Slimming Gel
Hanya RM313.00

Harga Pakej tidak termasuk
Kos Penghantaran.HARAP MAKLUM

BODYLIFT - RM78 (15 Sachets)


Membantu meningkatkan metabolisma, memecahkan lemak, melancarkan peredaran darah dan melancarkan peredaran darah dan melangsingkan badan. Boleh menurunkan berat badan 3kg hingga 8kg dalam masa 2 minggu. Merampingkan badan dan kulit tidak berkedut. Bertenaga semasa menjalani program pelangsingan ini. Boleh menghilangkan rasa kelaparan.

Body Lift membantu meningkatkan metabolisma badan serta membakar lebihan lemak di dalam badan untuk mendapat berat badan yang unggul.

Kandungan:
Coarce Rice Powder, Crystaline Fructose, Guar Gum, Colostrums Milk, Coco Powder, Soya Bean Powder, Isolated Soya Protein & Bio Enzyme Powder


UNIQUE COFFEE - RM39.90



Sebagai minuman harian untuk mengekalkan berat badan atau mengurangkan rasa lapar
Tidak digalakkan kepada penghidap gastrik


SUPREME DIET - RM90 (20 Sachets)


Membantu pengawalan berat badan dan mendapatkan berat badan ideal. Membantu meningkatkan penyerapan nutrien penting. Meningkatkan penggunaan tenaga (kadar metabolisme tinggi). Meningkatkan stamina dan mengekalkan kecergasan diri. Jangan ambil makanan berat sebelah malam, lebihkan protein seperit ikan, sayur dan buah-buahan.

Supreme Diet mempunyai 2 Perisa, iaitu Coklat dan Asli. Perisa Asli adalah rasa buah-buahan.



BEAUTEA - RM32


Mengandungi lebih dari 10 jenis herba yang diadunkan bertujuan untuk pencucian usus, membuang lemak, toksin dan menyejukkan badan.


I-COVER - RM49.90


Mengandungi serat yang tinggi digabungkan dengan spirulina untuk melancarkan pembuangan air besar, toksik dan lemak. Membuatkan rasa kenyang dan ianya secara tidak langsung dapat mengawal berat badan dan mengempiskan perut. Pengambilan produk ini secara berterusan mengikut aturan yang ditentukan, adalah jawapan kepada suatu rahsia untuk melanjutkan usia dengan sihat.


CONTOUR GEL - RM35


Berfungsi untuk memecahkan lemak, membuang angin, lendir dan selulit secara tidak langsung ia akan membantu menurunkan berat badan.


FAT BURNING BELT - RM128
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Menghilangkan garis kasar di perut akibat bersalin.
  • Mengempiskan perut yang buncit.
  • Mengurangkan kesakitan masalah tulang belakang.
  • Membentuk tubuh badan.
  • Mengalakkan metabolisme.
  • Membakar lemak di kawasan berlebihan.


Bolehkah pesakit kencing manis dan tekanan darah tinggi menjalani program ini?
Boleh, tetapi anda dinasihatkan ikuti cara 1 dahulu. Faktor utama kencing manis dan darah tinggi disebabkan oleh kegemukan. Mungkin dengan program ini anda dapat menyembuhkan penyakit kencing manis dan darah tinggi. Disebabkan program ini menghadkan pengambilan karbohidrat, anda dilarang sama sekali memakan ubat kencing manis anda semasa program dan dapatkan nasihat doctor. Jikalau tekanan darah anda terlalu tinggi, anda perlu meneruskan pengambilan ubat anda. Anda juga perlu mengawal tekanan darah sepanjang menjalani program ini.


Mengapa saya mengalami sakit kepala semasa program diet ini?
Merasa berat dan sakit kepala pada hari pertama dan kedua adalah biasa di dalam program ini. Ini disebabkan kekurangan air. Ketika badan anda membakar lemak, anda mengeluarkan 3200 hingga 3600 kalori tenaga dan kehangatan. Anda disyorkan meminum sekurang-kurangnya 3 liter air untuk menurunkan kehangatan dalam badan. Ada beberapa cara untuk mengelakkan keadaan di atas dari berterusan.

1. Minum banyak air kosong sebelum dan semasa menjalani program ini, pastikan badan anda sihat kerana ia mempercepatkan penurunan kehangatan badan dan pembakaran lemak serta pembuangan toksin melalui air kencing dan perpeluhan.
2. Pastikan anda mendapat tidur yang cukup semasa menjalani program ini.
3. Sekiranya anda pengidap migrin, anda dibenarkan untuk mengambil pil penahan sakit sekiranya perlu semasa menjalani program ini.
4. Pastikan anda membuang air besar dengan lancar setiap hari.


Saya mengalami masalah sembelit semasa program ini.
Beautea Tea dapat mengatasi masalah ini. Pastikan anda meminum banyak air.


Adakah program ini mempunyai kesan sampingan?
Ya, kesan sampingan yang bagus. Unique Diet dan Supreme Diet adalah pelengkap yang tidak mengandungi dadah atau ubat. Supreme Diet diperbuat dari kacang soya, vitamin, mineral dan Beautea yang membantu membuang toksin didalam badan. Berat badan anda akan menurun dan kulit tidak berkedut dan otot tidak menjadi lembik. Kajian sains menunjukkan ia adalah program diet yang selamat bagi menurunkan berat badan.

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online