Pengguna Program Kehamilan BIODEX


Testimoni 1
Customer PKB dari kedai upline chat pada 26 May 2008, berjaya hamil dgn pengambilan set PKB pertama saja.

shinbi3 14.53: salam semua

shinbi3 14.53: alhamdulillah sy dah +ve pgnant tak sampai sebulan gunakan biodex
shinbi3 14.54: dpt consult dr kak ekin
#1247 14.55: hye shinbi...
#1247 14.56: awak dah lama ke tggu baby?
sweet.darling73 14.56: betul ke shinbi?
sweet.darling73 14.56: alhamdulilah...betul ler awak sakit2 tu tanda2 awak pgnant yek
shinbi3 14.56: yer
shinbi3 14.57: alhamdulillah
mr bits 14.57: hye sweet
shinbi3 14.57: dulu sy penah keguguran
shinbi3 14.57: kak ekin syorkan liquid manja tuk kuatkan rahim
shinbi3 14.57: tu la br td check up
sweet.darling73 14.57: first baby yek
shinbi3 14.58: kalo ikutkan dah yg kedua
shinbi3 14.58: kira 1st gak la
shinbi3 14.58: hehhe
sweet.darling73 14.58: alhamdulilah
#1247 14.58: awak amik bidadari gak ke?
shinbi3 14.58: amik liquid manja ngan supreme diet
#1247 14.59: 2 tu je?
sweet.darling73 15.01: ok
shinbi3 15.01: ha ah 2 tu je
shinbi3 15.01: tp kalo nak amik kena dapat kan consult dr kak ekin dulu


Testimoni 2
Testimoni dari customer PKB di kedai upline

siti*** Dari Labuan.. :-
umur saya 30 berat 44 tgi 153.
kitaran haid 27-30 hari,
tiada senggugut.kahwin dah 5 tahun belum pernah mengandung.
pernah ada cyst dan dah operat, tp dr cakap masih ada tp kecil sj. suami tiada masalah.

Saya suggest Siti*** mengambil set PKB, mengikut masalah yang dihadapi pada 28/1/2008.
Pada Hari Maulidur Rasul.. 20/03/08., Siti ym saya sekali lagi..

siti*** : salam
siti*** : saya dr labuan
siti*** : pernah beli produk biodex utk kehamilan. alhamdulillah saya dah pregnant. so saya nak tau la apa produk seterusnya yg blh saya ambil
syikin jana: ye ke.. Alhamdulillah..
syikin jana: dah habis berapa set?
siti*** : supreme diet masuk yg ketiga la
syikin jana: cerita la sedikit pengalaman.. boleh dikongsi dengan rakan-rakan lain.. jika sudi..
siti*** : cerita.....ala rasanya mcm biasa ja. saya dah 5 tahun kahwin. bulan 12 hari tu cukup 5 tahun. saya pernah buat iui, bln 10 thn, lepas, tapi blm ada rezeki, tak menjadi. saya ni ada cyst, jadi sblm buat iui, saya operat buang cyst pd bulan 8 thn lepas.saya mula ambil biodex januari thn ni. saya ambil set spt yg akak cadangkan, termasuk noni chewable utk cyst.
siti*** : masa tunggu period bulan 3 ni, suspen jugaj sbb lewat 10 hari. suami suruh cek tapi saya tak nak, takut nanti negatif. maklumla, saya pernah jugak datang lewat 2 minggu, tapi tak ada apa2 pun. jadi semalam saya prgi jumpa dr nac ambil ubat selesema dah seminggu tak baik-baik lg. dr suruh cek la tu juga, dak keputusannya macam tak percaya! tapi bersyukur sgt!!!
syikin jana: Alhamdulillah.. tahniah dari saya..
syikin jana: time hamil ni.. sebaiknya elakkan memandu..
syikin jana: jgn angkat benda berat
syikin jana: amalkan minum Madu Amazing.. makan Dbrain.. keluaran DCL
syikin jana: dan juga teruskan minum Supreme Diet

Tahniah utk Siti dari Labuan


Testimoni 3
Customer PKB dari kedai upline yg berjaya hamil.. kak Zue dah ada anak dara berusia belasan tahun.. plan nak tambah ahli keluarga.. 4 tahun mencuba cara normal tak berjaya.. dan berjaya hamil lepas ambil 1 set PKB...


kakzue: salam, syikin...
syikin jana: salam
kakzue: ni kak zue @ l***...cari.com...
syikin jana: ye kak zura
kakzue: pekabar? igt lg tak akak....yg syikin anta biodex malam2 tu? Akak beli :-
BODYLIFT - RM78.00
SUPREME DIET - RM90.00
BEAUTEA - RM32.00
LIQUID MANJA PRUNE - RM58.00
WOMAN LOBATA - RM138.00
syikin jana: ingat..
syikin jana: hhehe
syikin jana: amacam progress
kakzue: nak bagi testimoni ni
kakzue: alhamdulillah... akak dh pregnant...baru 2 bulan
syikin jana: Alhamdulillah..
syikin jana: syukur pada Allah
syikin jana: masa baru amik tu, ada healing crisis tak..
kakzue: tak de pun... tp akak ni biasa la kan...rajin membeli, time nak makan tu malas...asyik lupa aje
kakzue: ada lg tak abis pun 1 set tu....
syikin jana: aisey.. dalam malas pun, syukur lekat..
syikin jana: rezeki Allah..
kakzue: dah beli mahal2....hubby balik sini kenalah marathon
kakzue: alhamdulillah... mmg x sangka...
kakzue: anak akak yg no.2 masuk 8 tahun...4 tahun mencuba.... tp akak tak pergi klinik ambik clomid ke
syikin jana: saya amik testimoni ni utk letak kat web ye
kakzue: boleh...silakan... tp jgn guna nama betul..malu la
syikin jana: no problem
kakzue: orait...
kakzue: ok syikin...nak btau tu aje
kakzue: t'kasih byk2 ye...semoga bertambah murah rezeki syikin pas ni... Amin!!
syikin jana: makacih.. Amin..
kakzue: bye2

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online