Pengguna Natasha Undergarment

Testimoni 1
Testimoni terbaik adalah daripada Duta Produk Natasha™ iaitu penyanyi dan pelakon terkenal Malaysia Cik Ifa Raziah. Sebelum memakai Natasha berat beliau ialah 58kg tetapi selepas memakai Natasha™ selama sebulan, berat badan beliau telah 9 kg.



Sebelum = 58kg Selepas = 49kg



Testimoni 2



Sebelum = 120kg




Selepas = 60kg


Cik Rukiah
Sg. Buloh, Selangor
Saya mengalami masalah berat badan yang amat membimbangkan. Justeru itu, saya juga mengalami beberapa masalah dan kesakitan seperti selera makan yang berlebihan, kesakitan pada badan, susah untuk membuang air kecil dan juga angin berlebihan di dalam badan.
Tetapi dengan adanya pakaian pelangsing Natasha ini, masalah yang dihadapi oleh saya tidak lagi menghantui diri saya. Berat badan saya yang dulunya naik sehingga 120 kg kini menjadi 60 kg. Selera makan saya pun berkurangan dan juga masalah saya seperti susah membuang air kecil, kesakitan pada badan tidak lagi berlaku ke atas diri saya. Saya amat berterima kasih dengan adanya pakaian Natasha ini penjualan saya juga meningkat dan sambutan dari pelanggan juga amat menggalakkan. Terima kasih Natasha!


Testimoni 3



Sebelum = 82kg




Selepas = 56kg


Aznizan Othman
Bukit Tinggi, Klang
Sebelum ini, saya mengalami kesusahan membuang air besar, susah nak tidur, kesakitan semasa haid dan makan kurang berselera.
Selepas saya menjumpai produk Natasha, saya amat gembira kerana masalah saya dapat diatasi dalam masa tempoh 3 bulan. Kini berat badan saya kurang 3 kg dan pinggang 3 cm. Saya amat berbangga mendapat produk Natasha, ia dapat mengekalkan bentuk badan saya seperti anak dara dan sentiasa mendapat perhatian dari kawan-kawan, keluarga dan saudara-mara.


Testimoni 4

Cik Haslinda
Puchong, Selangor
Semasa saya mengandungkan anak pertama, oleh kerana naluri seorang ibu, saya makan tidak berhenti-henti untuk memastikan badan saya cukup nutrien supaya anak yang dilahirkan sihat dan sempurna. Akibatnya berat badan saya dari sebelum mengandung 51 kg naik sehingga 93 kg selepas saya bersalin. Selepas bersalin seminggu, rakan saya mengesyorkan pakaian pelangsing badan Natasha.
Pada awalnya saya tidak yakin dengan apa yang dikatakan dengan far Infra Red Ray ini, tetapi selepas 1 jam saya memakai, saya dapati saya ini bukan sahaja sendawa tak habis-habis tetapi kerap sahaja membuang angin. Buang air kecil hampir setiap setengah jam dan juga saya rasa kehangatan yang begitu selesa sehingga saya tidak mahu menanggalnya. Akibatnya suami saya tanpa pengetahuan saya membeli 2 set lagi kerana melihat saya hampir memakai 24 jam sehari. Selepas pantang, percaya tak? berat badan saya menurun mendadak sehingga 58 kg.


Testimoni 5


Akmalia Abd Karim
Senawang , Negeri Sembilan
Ketika saya mengandung, berat badan saya meningkat sehingga mencecah 82 kg. Saya berasa amat susah hati kerana saya bukan sahaja nampak hodoh tetapi ia juga menyusahkan. Pergerakan saya terbatas kerana tumit kaki dan tulang belakang sering sakit serta sukar membuang air kecil dan besar. Perkara ini berlarutan walaupun saya telah melahirkan anak.
Apabila diperkenalkan kepada Natasha, saya kerap membuang air kecil dan besar. Selepas 2 minggu sakit tulang belakang beransur lega dan selesa. Lemak-lemak dibahagian perut dan peha menjadi susut dan otot menjadi pejal. Selepas 6 bulan, berat badan saya menurun secara mendadak kepada 56 kg. Kini saya kelihatan menarik dengan bentuk tubuh yang diidamkan dan pinggang yang ramping setelah memakai Natasha.


Testimoni 6

Puan Nurhafizah
Port Klang, Selangor
Syukurlah saya menemui Natasha, ianya dapat mengatasi masalah saya. Walaupun saya baru memakai dalam tempoh 3 bulan, saya berpuas hati dengan Natasaha. Berat badan saya menurun dari 60 kg ke 55 kg dan apabila saya mengenakan pakaian yang mengikut bentuk badan. Sekarang saya tidak segan silu lagi

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online