Pengguna Expresso XY

Testimoni 1

Testimoni ini diambil dari kedai upline.Expresso xy yang saya beli dari Puan Syikin, saya dapat merasakan tambahan tenaga kelelakian yang lebih dari biasa selepas 1 jam minum expresso xy. Ia tidak seperti ‘memaksa’. Berbeza dengan beberapa produk untuk tenaga lelaki yang lain kerana ia tidak mempunyai kesan sampingan seperti degupan jantung lebih laju, mata merah dan pening-pening. Rasanya sedap, perisa mocha dan sememangnya ada ‘power’.


Testimoni 2
Testimoni Expresso XY dari kedai upline

Monday, June 23, 2008 12:44 AM
From: "*********** "
To : syikin72


Assalamualaikum,

Ini kisah Kuasa Expresso XY..
Bulan lepas, Tina(bukan nama sebenar) mengadu yang suaminya gagal melaksanakan nafkah batin. Tina baru suku abad manakala suaminya dh separuh abad. So ada jarak perbedaan umo la kat situ. Sampai menitis air mata Tina masa dia mengadu hal tu. Dia kata "batin saya tersiksa". Sian kan? Seminggu sekali pun payah nak dapat. Kalau dapat pun separuh jalan. Tak pernah sampai nestinasi. Kebetulan, masa tu Kak ekin baru perkenalkan Expresso XY, produk Dr.Rozmey. Saya pun apalagi, sarankan pada Tina untuk mencuba Expresso ni. Masalahnya pula..suami Tina tak percaya produk anak tempatan kita. Duk ambil yang western jer. Atas nasihat Kak Ekin, Tina campurkan Expresso ke dalam minuman kegemaran suaminya iaitu nescafe. Selepas lebih kurang 45 minit ke 1 jam, Tina dh nmpk kegelisahan si suami. Terurut-urut(hehe..phm2 la yer). Kalau dulu, bila suami sibuk mengadap lap top..jangan harap la Tina boleh bermanja-manja. Tapi sekarang, tgh sibuk ngan laptop...si suami lak..tutup laptop..tarik Tina masuk bilik. Hahaha...baru dia tau penangan produk Dr. Rozmey, produk anak tempatan. Dulu duk makan ubat luar negara, si isteri sampai meratap tak pernah puas. Konon tak yakin produk anak melayu. Sekarang, seminggu sampai 4 ke 5 kali. Sampai meeting kat Singapura pun hantar wakil jer. Hehehe. Tq Expresso XY..Tq Kak Ekin..Kerana memberi nikmat malam pertama untuk Tina selepas 3 bulan berkahwin. Sekian, Wassalam.


Testimoni 3

Espresso-XY memberi saya tenaga extra, menghilangkan keletihan dan stress selepas bekerja.Saya kini lebih aktif dan cergas. Espresso memang SUPER POWER. Hanya isteri saya yang tahu.




EN. TARMIZI

Umur: 38 tahun, Pegawai IT

Semenjak mengamalkan kopi Espresso –XY hubungan seksual saya dengan isteri kembali panas. Isteri saya tidak merungut lagi. Bangun pagi pun saya rasa tidak letih dan cergas, saya boleh kerja lebih kuat di pejabat….prestasi saya meningkat, ESPRESSO ada POWER !!!


Mr.GOPAL

Umur: 45 tahun , C.E.O

Saya jumpa Dr. Rozmey di klinik beliau, saya cerita masalah seksual saya padanya. Dr.Rozmey nasihati saya mencuba Espresso-XY, Kata MACA +Butea Superba mampu merawat masaalah EREKSI, EJAKULASI PRA-MATANG dan KURANG NAFSU KELAKIAN. Setelah saya amalkan seminggu, saya mampu melayan isteri saya lebih dari 3 kali sehari, kepuasan hubungan seksual kami kini merapatkan kembali hubungan suami isteri yang renggang selama 10 tahun. Saya yakin kini saya akan lebih berjaya dengan isteri tersayang senantisa disisi….saya tidak keseorangan lagi menempah kejayaan.


0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online